niedziela, 3 listopada 2013

Niewielki listopadowy stosik

Może niewielki, ale jaki cudowny. Nie mogę się doczekać niektórych pozycji, które już od jakiegoś czasu wołają do mnie z półki "przeczytaj mnie, przeczytaj mnie!"
Ciągle nie wiem jakim cudem znalazłam książki, których szukałam od tak dawna :)


Zacznę od dołu:
1."Diuna"-Frank Herbert
2."Amerykańscy bogowie"-Neil Gaiman
3."Chłopaki Anansiego"-Neil Gaiman (przeczytane, recenzje znajdziecie tutaj)
4."W otchłani"-Beth Revis (no nie powiem, okładka bardzo zachęcająca)
5."Pan lodowego ogrodu tom 1"-Jarosław Grzędowicz (przeczytane)






11 komentarzy:

  1. Czy ja wiem czy taki niewielki? Praktycznie same piękne grubaski :) "W otchłani" rzeczywiście ma boską okładkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. "W otchłani" bym Ci podebrała ^^
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "W otchłani" u mnie wciąż na półce - okładka zachwycająca, muszę w końcu przeczytać! Widzę same perełki i szczerze zazdroszczę. Miłego czytania ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  4. "Chłopaki Anansiego' mam w domu, wystarczy pożyczyć od brata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od długiego czasu przymierzam się do "Diuny", ale przeraża mnie jej grubość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też trochę przeraża z jednej strony, ale z drugiej jestem jej okropnie ciekawa:)

      Usuń
  6. Zazdroszczę Grzędowicza! Też bym chciała, zresztą ostatnio przekonałam się do polskiej fantastyki i marzy mi się duuużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również cały czas ostatnio czytam polską fantastykę i ciągle mi mało:)

      Usuń
  7. Diuna jest świetna. W otchłani jeszcze przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A tam, niewielki. Trochę grosza trzeba było na nie wydać, podejrzewam.. Ciekawa jestem recenzji Pana lodowego Ogrodu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie już przeczytałam "Pana lodowego ogrodu", ale jakoś tak wyszło, że nie miałam czasu napisać recenzji. Jeśli się zastanawiasz nad przeczytaniem lub jesteś po prostu ciekawa mojej, to powiem, że książka jest świetna i gorąco polecam:)

      Usuń