czwartek, 27 czerwca 2013

Pierwszy stosik.

Więc, postanowiłam pokazać Wam mój niewielki stosik przygotowany na wakacje, które zbliżają się już wielkimi krokami oraz pochwalić się moim kindle, ponieważ kupiłam go niedawno i jestem zachwycona. Polecam każdemu kto nie jest do końca zdecydowany co do kupna czytnika, naprawdę warto.


Po kolei:
-"Kroniki Jakuba Wędrowycza"- Andrzej Pilipiuk
-"Księżniczka z lodu"- Camilla Lackberg
-"Nie jestem seryjnym mordercą"- Dan Wells
-"Musimy porozmawiać o Kevinie"-Lionel Shriver
-"Nawałnica mieczy: stal i śnieg"- George R. R. Martin

Naprawdę nie mogę się już doczekać aż przeczytam te wszystkie książki, ponieważ niektórych szukałam już od bardzo dawna, więc zabieram się za czytanie, a Wam życzę miło spędzonych i radosnych wakacji.
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę dwóch ostatnich książek - "Musimy porozmawiać o Kevinie" znam tylko ze świetnego filmu, a "Nawałnicę mieczy" co prawda mam, ale w starym wydaniu. ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Film "Musimy porozmawiać o Kevinie" oglądałam i dzięki niemu właśnie postanowiłam przeczytać książkę :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę Pilipiuka - mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zebrać wszystkie jego książki. Ja na razie mam zamiar przeczytać dopiero "Starcie królów", ale czuję, że i za kolejne tomy się wezmę, bo "Gra o tron" jest genialna. Życzę miłego czytania ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę zwłaszcza Pilipiuka, sama niedługo zabieram się za "Grę o Tron" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam "Księżniczkę z lodu", z pewnością nie będziesz się mogła od niej oderwać!

    OdpowiedzUsuń